Belina Shop

Perhimpunan Sia-Sia Pakatan Rakyat


Penghuni Gua melihat tak ada pun perhimpunan 100 ribu penyokong PR. Ada lah tak sampai 10,000 . Itu pun campur dengan orang berniaga. Cakap aje berdegar. Habuk pun tak ada. Tak ubah seperti gempar filem hindustan di saluran ASTRO ZEE 108.

2. Jadi lain kali jangan dok temberanglah. Tak orang nya nak bersusah payah ke perhimpunan yang dikatakan 100 k tersebut kalau setakat nak memaki hamun, mencarut, memfitnah dan melabelkan orang-orang tertentu dengan berbagai gelaran yang menjijikkan. Yang hadir pun macam biasalah. Itu juga mukanya.

3. Yang dok takbir pun, muka tu juga. Orang suruhan. Jenis yang buta mata dan minta aje yang tak miss pergi mendengar ceramah-ceramah politik ini. Mendidik anak-anak lebih afdal dan berzikir di rumah lagi banyak menafaatnya.

4. Bulan depan atau minggu depan kalau nak adakan lagi perhimpunan, maka bolehlah PR atau PAS , gembar gemburkan perhimpunan 200 k pula. Jadi kepada pengikut dan pemimpin PAS, jangan lupa maklumkan kepada PG : bukan apa , nak pergi kira. Kali ini nak bawa sempua yang besar dan double sempua. Setakat 2 sempua tu pandai le juga kita sehinga trilion. Lebih tak ada le.

5. Malas nak tunggu lama-lama di perhimpunan tersebut. Buang masa. Pergi kerana nak mengira aje jumlah yang diwar-warkan 100 k tersebut. Hampehhhhh....................

Sumber dari blog Arifomar

0 comments:

Post a Comment