Sidang DUN Haram Seharam Haramnya


Sidang DUN HARAM yang di jalankan oleh Raja Sivakumar yang semestinya dari arahan dari Raja Ngeh dan Raja Nga serta balaci mereka Kadam Ir Nizar tempoh hari adalah satu yang amat memalukan. Aku tak tau la para penyokong Pakatan Rakyat ni, semua muka tak malu. Wakil mereka buat bende2 bodoh camni pun masih nak sokong, masih bangga. Wakil2 mereka menderhaka pada Sultan Perak, ketua negeri ini (tempat kome semua duduk, carik makan, beranak pinak dan dah jenuh mentedarah hasil di Negeri Perak ni dol oii) pun masih di sokong dgn gumbira. Mana letak maruah kamu semua wahai penyokong Pakatan Rakyat? Kamu menjilat buntot Ngeh dan Nga tapi kamu menderhaka terhadap Sultan kamu. Bila lah kamu semua terutama mat2 PAS nak sedar akan percaturan yang sedang di rancang dengan baik oleh PKR dan DAP untuk menggulingkan kuasa orang2 Melayu di tanahair kita ni. Hmmm

Kita semua tau, perbuatan ini atau wayang ini di arahkan oleh pengarah terkenal iaitu Anwar Ibrahim Laknatullah. Tapi dia pandai macam takde kene mengena je duk lepak jauh2. Apa pun aku nak ucap syabas kepada Pakatan Rakyat sebab sekurang2 nya standard mereka dah naik sikit, kalau sebelum ni cam beruk buat Sidang DUN bawah pokok, sekatrang dah dalam HOTEL! Hehehe, perubahan yang baik. At least walau dalam kebodohan pun, kene la jaga standard sikit, yer tak :)~

"Sidang DUN haram" ni jelas membuktikan bahawa Pakatan Rakyat telah kehabisan modal. Perak sekarang di takbir dgn lancar dan baik oleh Dr Zambry. Harap Dr Zambry teruskan usaha membangunkan negeri ini dan harap dapat pastikan wakil2 rakyat kita rajin2 lah turun padang menjenguk keadaan kami. Insyaallah mereka (penyokong Pakatan Rakyat) akan dapat menerima hakikat bahawa Perak lebih maju dan terurus di bawah Barisan Nasional.

0 comments:

Post a Comment