Jangan Main-Main Dengan....??!!

Bak kata Pua Chu Kang ... "DUN PRAY PRAY" lu belot gua, lu terbang dari bangunan tinggi. Inilah yang terjadi dan inilah hakikat sikap "mereka-mereka" ni. Yang aneh nya, "mereka-mereka" ini di sanjung oleh orang2 Melayu! Apa la nak jadi. Bila kita akan sedar. "Mereka" telah bersatu, kita bila lagi? Masih nak jadi KUDA tunggangan "mereka"? Mau lari laju, kasik pukul itu buntot! Sedarlah wahai umat Melayu, kita akan di hapuskan jika kita tidak bersatu. Jangan kerana kuasa kamu sanggup mengadai maruah bangsa dan agama kamu! Korang percayakan ANWAR IBRAHIM? Ini lah manusia yang telah berjaya memesongkan akidah dan perjuangan orang2 PAS. Inilah manusia yang mahu melenyapkan umat Melayu di Malaysia nih. Ini juga lah manusia yang tidak akan berhenti dari membuat fitnah, penipuan dan mengapi-apikan kita semua demi mencapai matlamatnya. Dan dengan izin ALLAH, aku harap manusia peliwat ini akan di sumbatkan ke dalam penjara! Aku juga harap hakim2 tidak melayan kerenah dan lakon layar ANWAR IBRAHIM untuk melengah2 kan perbicaraan liwatnya tu. Ini bukti peliwat dalam ketakutan, bersumpah laknat dia takut, masuk mahkamah pun takut, lagi korang nak sokong. Kalau benar kenapa takut?

Di selangor, Khir Toyo dan 4 lagi ADUN di gantung, kenapa? sebab kritik kerajaan PR Selangor. Mana kata kebebasan bersuara? Aku cadangkan semua negeri di bawah BN, gantung je ADUN2 PR yang byk bunyi di dalam dewan. Kata orang Melayu lama "FIGHT FIRE WITH FIRE" Selangor dah mula kelam kabut. Penang penuh dengan kontroversi. Melayu dan India di Penang dah mula DILUPAKAN. Kedah dah mula mundur macam Kelantan. Takde duit tebang balak. Perak, alhamdullilah KEMBALI aman damai dan makmur setelah kuasa dapat semula kepada BN. Manek Urai di bezakan oleh 65 orang pengundi. Jadi kita semua boleh nampak apa yang sedang terjadi. Cuma para penyokong fanatik PR je buat2 tak nampak. Aku dah tak tau nak kata apa kepada bangsa aku. Aku malu dengan apa yang terjadi. Kunun nak tegak Islam, tapi dah mula merepek macam org takder pegangan.

Wahai bangsa ku, jika kamu semua mahu melihat anak-cucu kamu nanti merempat di negaranya sendiri, teruskan lah menyokong Pakatan Rakyat. Tapi jika kamu ada harga diri dan mahu melihat anak cucu kamu terus berkuasa, sokongkah Barisan Nasional. Sedarlah, orang2 Cina dah mula mengutuk kita secara depan2. Mereka tidak lagi hormatkan kita sebagai kaum bumiputera dan majoriti. Sehingga di Selangor baru2 ni, ADUN kurang hajar telah mengutuk pemakaian SONGKOK di dalam dewan. Kamu semua masih nak sokong orang semacam ini?? Owh lupa lak, orang PAS tak kisahkan "songkok" tapi kalau "serban" jgn usik aaaaa! Orang PAS masih tak sedar, tanpa Melayu PAS akan terkubur! PAS perjuangan kan ISLAM, lantak la apa nak jadi dengan Orang Melayu kan.

Kita (Orang Melayu) dah di BODOH kan oleh Portugis dan Enggeris beratus tahun lama nya, sekarang adakah kita mahu di BODOH kan oleh ORANG CINA pulak? Orang Cina yang di bawa masuk ke Malaysia pada asalnya untuk melombong bijih timah je! Tak cukup2 lagi di PERBODOHKAN?

Satu janji aku, UMAT MELAYU BERSATU, MELAYU DAN ISLAM AKAN KUAT DAN MAJU! Mereka akan kembali hormat kepada kita. Aku dah tak sanggup lihat orang melayu di kuda, di maki, di ludah macam anjing!

Orang Melayu yang menyokong perjuangan Anwar dan Lim Kit Siang TIDAK layak sama sekali menjadi Orang Melayu. Aku ingat minggu lepas imam solat Jumaat di tempat aku berkhutbah "Orang-orang kafir ni, tiada halal haram, mereka akan buat apa sahaja asalkan mereka untung" Fikir-fikir kan lah.

Aku campur adukkan beberapa perkara dalam post ni sebab malas nak buat byk sgt post. PEACE N OUT!

Petikan Dari Blog Malaysia 2Day

2 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Melayu seperti ini yang rela menyembah kaki-kaki pendukung komunis asal dapat makan.....

Sharps Shooters said...

tu namanya sengal, rela diperalatkan oleh komunis... maruah dan bangsa tergadai camtu jer..

Post a Comment