Belina Shop

PAS Frust Menonggeng!



PAS masih bengap dan tidak dapat menerima kenyataan bahawa PAS mengalami kekalahan yang teramat amat amat amat amat amat teruk sekali. Jauh lebih teruk daripada jumlah majoriti mereka menewaskan calon-calon Barisan Nasional di pilihanraya kecil kawasan lain. Apabila mereka tidak dapat menerima kenyataan ini, sehingga hari ini mereka tidak mengisytiharkan kemenangan Tan Sri Isa Samad sebaliknya menuduh rakyat di Bagan Pinang lebih menyokong calon yang mengamalkan rasuah. Inilah dia PAS yang terkutuk dan sampai hari inilah juga membuktikan bahawa PAS tidak mampu membentuk atau mengambil alih kerajaan pusat jikalau mereka berterusan bodoh sebegini rupa.

Cantik diluar paras rupa tetapi di dalam mereka, busuk sebusuk busuknya dan jauh lebih busuk daripada segala bangkai-bangkai yang ada di atas muka bumi ini. Sifat-sifat sebegini tidak seharusnya ada dalam PAS, tetapi apa yang kita semua ketahui kini, PAS memang busuk punya parti. Terlalu busuk untuk disokong, terlalu busuk untuk diundi dan terlalu busuk untuk didekati kerana mulut penceramah mereka busuk seperti longkang ataupun loji kumbahan najis babun. Terima kasih.

1 comments:

YANG GAMBI said...

Apabila kita tidak pernah menyatakan kebenaran, melainkan keburukan orang, itulah padahnya bila rakyat melihat sendiri akan kepincangan kita sendiri.....

Post a Comment