Belina Shop

Permatang Pasir: Gobala = Troublemaker

Blog PAS a.k.a kuda tunggangan DAP & PKR menaburkan taik-taiknya di telinga rakyat dengan menggatakan pemimpin Barisan Nasional tidak turun padang di hari penamaan calon. Buta mata ke buta hati ke aperrr dorang ni????????? HAPRAK punya blogger, blogger baru yang tak kenal pemimpin agaknya. Balik rumahh tanam taikkkk la wei! kahkahkahkahkah! Pemimpin BN semua ada TPM , Dato Hisham , KJ ,Datuk Liow , Tan Sri Koh ,Datuk Shahrizat, Ketua Puteri, Datuk Tengku Adnan. Mungkin puak2 PAS ini tak kenal kot sebab tengok pemimpin BN pakai mask.

Gambar selanjutnya di sini

kejadian provokasi pembangkang mula berlaku apabila kira-kira jam 11.15 pagi, Ahli Parlimen PKR kawasan Padang Serai, N. Gobalakrishnan yang memang terkenal dengan gelagat provokatifnya telah membuat tindakan yang akhirnya mengundang kekecohan. Penyokong pembangkang yang cuba melepasi barrier polis dan ingin tunjuk samseng di depan penyokong BN bila Gobala start dulu mengejek BN dan pemimpin BN.

Pihak polis yang berada di situ seterusnya cepat meluru ke penyokong PAS dan meminta Gobalakrishnan menghentikan perbuatannya dan meminta beliau beredar ke kawasan yang disediakan untuk para penyokong berkumpul. Beliau enggan malah mula mencabar polis dan berlakulah tolak menolak. Gobalakrishnan akhirnya berlakon terjatuh dalam pergelutan hingga membawa pihak kselamatan menghubungi ambulans untuk membawa beliau keluar daripada kawasan berkenaan.

Insiden itu berlaku di depan penyokong PAS dan penyokong BN. Memang kurang ajar betul Gobala yang sukan buat kecoh sehingga beliau dikatakan cuba menampar polis yang menahannya jika kita melihat dalam rakaman video pihak media. Ini semua drama lakonan Gobala yang lazimnya dia akan cuba bikin kecoh pada hari penamaan Calon .

Komen Sharps Shooters: Lepas ni apa pulak comment Krishnan? Salahkan Polis? Sudahlah PAS, tak guna lagi kamu sembunyikan lagi keburukan penyokong fanatik, terlampau dan terover react. Perjuangkan Islam kononnya, dah macam tu penyokongnya diajar pemimpinnya. HANCUR!

0 comments:

Post a Comment