Belina Shop

Kerajaan Selangor Dah Nak Tumbang? 88%


SHAH ALAM: Pas selangor hari ini mendesak kerajaan negeri mengugurkan Ronnie Liu sebagai ahli Exco kerana banyak tindakan beliau menimbulkan masalah kepada orang ramai.

Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hassan Mohamed Ali berkata ahli Exco Kerajaan Tempatan, Penyelidikan dan Pembangunan Negeri Selangor itu sering campur tangan urusan pihak berkuasa tempatan.

Katanya, antara tindakan Ronnie yang dipertikaikan ialah mengarahkan penguatkuasa Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) dan Majlis Perbandaran Subang jaya (MPSJ) memulangkan minuman keras yang dirampas daripada peniaga yang melanggar peraturan. BERITA HARIAN.

Desakan Dr Hassan itu sejauh mana ketegasannya? Khalid akan bukak telinga nak dengar desakan yang dikira "baik xyah, buat susah aku je"? Petanda Kerajaan Pakatan Selangor ni dah nak dekat dengan tarikh luputnya? Kesian rakyat selangor bergelumang dengan maksiat dan segala air kencing syaitan berleluasa di sana sini dan itu semua adalah hasil daripada Kerajaan BARU. Tahniah rakyat Selangor yang 'amat'lah pandai memilih pemimpin.

Lepas ni Ronnie nak buat apa lg? Aktiviti pelacuran itu pun dia nak declarekan HALAL? Habislah Selangor...

5 comments:

SAH said...

SI RONIE KATA HALAL,NIK AZIZ,HADI KATA GUANA GOK NYE..ATAU DIA KATA PERMAINAN UMNO GAK...
INSAF LAH NIK AZIZ..NASIHAK NASIHAK LAH ANAK BUAH PAS KAT KUANTAN NI TERUK SANGAT PERANGAI NYE TU!!!!

Sharps Shooters said...

NASIHAK ... OOO .. CAMTU YE KECHEK KLATE.. AKU BARU NAK BELAJAQ NI .. BELAJAQ JADI KUANG AJAQ DGN NIK AZIZ! KAHKAHKAH!

Atuk Banjar Masin said...

Sikap perkauman sangat penting demi mengekalkan kuasa politik melayu/Islam.

Sikap perkauman dikalangan kaum cina dan india sangat tebal dan kukuh, itu sebab mereka boleh hidup senang dan maju di mana2 sahaja di muka bumi ini.

Sikap perkauman cina boleh disama kan dengan bangsa yahudi.

Kaum cina sangat bijak 'menyamarkan' sikap perkauman mereka sehinggakan sukar bagi melayu yang bodoh mengesan nya.

Akhirnya melayu/Islam akan dijajah oleh kaum kafir ini.

Sharps Shooters said...

TAPI PANDANGAN AKU SENDIRI, ORG MELAYU HANYA LEBIH MEMENTINGKAN PERKARA YANG REMEH TEMEH SEDANGKAN BUKAN BUMIPUTRA NI BIJAK MENGAMBIL SETIAP PELUANG YANG ADA SEHINGGA MEREKA BERUPAYA MENGAMBIL ALIH EKONOMI NEGARA. DI MANA SILAPNYA BANGSA MELAYU INI TOK GAJAH?

SABAHKITA said...

Sejarag seperti Dr. Redwan Teh, Tim Presiden Persatuan Muslim Cina bermakna buat semua. Iktibar dari penyataan itu penting.

Di Cina, Macao dan Hong Kong sudah sarat dengan kegiatan Pelacuran dan judi. Apa lgi anak, mcm cola. Amalan di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung tidak berlaku di sesetengan negeri kerana Melayu berpecah, Islam Berpecah. Jika dengan Izin Allah SWT mereka bersatu seperti yg berlaku selepas 13 Mei, keadaan akan berubah. Mereka akan tunduk semula. PRU 13 adalah penentu matinya hidupnya kedegilan dan kebesar kepalaan.

Post a Comment