Belina Shop

Gengster Upahan DAP bunuh Teo takut rahsia terbongkar?!


hari ini kononnya Geng-Geng DAP telah bersepakat membuat petunjukan dan perarakan seperti perarakan tahun baru cina supaya kononnya SPRM perlu bertangung jawab terhadap kematian Su politik Exco DAP ini. Boleh dikatakan Satu Modus Operandi yang Jahat telah dilakukan oleh DAP supaya Kerajaan Dilebel sebagai penyebab utama kematian Teo!!!

Buat Apa seseorang itu mahu membunuh seseorang yang tidak mempunyai kepentingan langsung kepada dia melainkan dia mempunyai perbagai rahsia yang mahu dibongkarkan. Cuba lihat senario satu..


Senario Satu

Teo Beng Hok telah ke SPRM untuk menjadi saksi dan dia sendiri yang melaporkan salah laku Exco-Exco DAP yang menguasai Kegiatan Kongsi Gelap di Selangor..

Menurut sumber, Teo kurang berpuas hati dengan cara pentadbiran berberapa adun DAP di selangor, cara Ronnie dan Hian Wah menggunakan kongsi gelap dalam pentadbiran kerajaan dan dengan suka-suka mengunakan peruntukan kewangan kerajaan negeri membiayai kegiatan kwong si gelap tidak di senangi oleh Teo dan memang betul apa yang di laporkan oleh ahli parlimen wangsa maju YB. Wee Choo Keong yang mana ronnie dan Hian wah menggunakan kongsi gelap, dan pejabat Exco telah digunakan sebagai tempat bermesyuarat mereka yang dikatakan mempunyai kaitan dengan peniagaan haram dan aktiviti haram.

Mungkin tidak tahan dengan kerenah kongsi gelap yang selalu turun naik pejabatnya maka Teo mula mengugut Ronnie dan Hian Wah supaya memberhentikan segera kegiatan itu tapi tidak di endahkan oleh dua ekor exco itu. Sudah tidak tahan dengan keadaan itu maka Teo dengan beraninya membuat laporan kepada SPRM tentang kegiatan ronnie dan Hian Wah.

Tidak ada dalam sejarah dunia saksi kepada seseorang tu yang mempunyai bukti yang kukuh di bunuh olehnya sendiri.. bodoh la tu.. pluss mangkuk bin ayun!!! logik la bor kalu ko pun saksi aku mesti lah aku lingung ko abis-abis tu kepentingan aku.. so hope you understand

Kesimpualan Disini siapalah yang mahu membunuh Teo adakah ianya berkaitan dengan SPRM atau DAP???? Anda yang menentukan kesimpulannya!!!

Senario Kedua

Mayat Teo Beng Hock, 30, ditemui di atas bumbung bangunan bersebelahan bangunan pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Shah Alam.

Tersangat bodohlah SPRM kalu dah pukul orang dam kemudian tak sembunyi tapi letak mayatnya di situ. Lebih munasabah ada pihak saja nak tuduh SPRM. biasa la bro takut akan kegiatan haram dia terbongkar dan takut dia masuk dalam JAIL!!!

Tektik membuat jahat dan kemudian tunding jari kepada orang lain, terutamanya musuh, bukan tektik baru lagi bro.. so kesimpulannya.

Kesimpualan Disini siapalah yang mahu membunuh Teo adakah ianya berkaitan dengan SPRM atau DAP???? Anda yang menentukan kesimpulannya!!!

Shahboy - Rise Of The Fallen. Sumber dari BrokenTheCode

0 comments:

Post a Comment