Belina Shop

Susah Nak Jaga Si Nizar. Nasha Kate Dia Tak Tahu?

Nasharuddin berkata beliau tidak mengetahui sepenuhnya tindakan yang ingin dilakukan oleh Mohammad Nizar kerana beliau hanya dimaklumkan bahawa bekas Menteri Besar Perak itu akan memakai lilitan lengan, dan oleh itu terkejut apabila Anggota Parlimen berkenaan bertindak lebih daripada itu.

Ditanya sama ada beliau setuju dengan tindakan itu, Nasharuddin berkata oleh kerana kejadian itu telah berlaku, maka beliau menerima seadanya. Beliau menolak kemungkinan bahawa Mohammad Nizar akan dikenakan tindakan disiplin oleh Pas berhubung kejadian itu - BERNAMA

Nota Kaki:
Yeerkkerrr paceekkk tak tahuu?? Senangnyerrr berkata sedemikian, bila anak dah buat hal dia jawab dimaklumkan dengan sedikit maklumat jer. ApekahHhH??? Kalau dah bersekongkol mengaku jerrlahhh! Nak berdalih buat aperrr?!?

Kalau Nizar x dikenakan tindakan Displin, tak payah herrraaannnnn! Elizabeth buat hal punnnn BOSS Fuckatan punn buat tatau jerr. Tengok Chua Soi Lek, mantan menteri kesihatan dengan selambe mengaku dia buat, pastu letak jwtn, ape susahh? Woi Eliza! Susah ke nak letak jawatan?! Aperr yang Khalid dah bagi ngan Ko??

Pokok pangkalnya, partai fuckatan mengamalkan politik rimba terutamanya Nizar PAS ngan 2 ekor mawas dalam DAP tu. Terimalah nasib wahai penduduk bukit gantengg.... dah pemimpin bprangai cam beruk, takyah heraaannn kalau bukit gantang pun dipenuhi dengan banana berwarne Hitammmmm......

0 comments:

Post a Comment